21 Ekim 2014 Salı

TASARIM HARİKALARIMIZ TEPSİLERİMİZ :)))



İyi geceler :) Gündüzüm dolu olduğu için yayınım geceye kaldı. Ama istikrarlı bir şekilde kararımın arkasında olduğum için, gecede olsa uykulu uykulu el emeğim gözümün nurları canlarım,ciğerlerim,bir tanelerimi yayınlamadan uyuyamazdım. :D Eğer sizde ahşap boyamaya meraklıysanız, illa ki ilginizi çekecektir.

               Bu hemen alttaki benim yaptığım tepsi.Tasarımı tamamen bana aittir :)))




Bu da ablacığımın yaptığı tepsi.Tamam,farkındayım benim ki biraz sönük kalmış olabilir :)))



Ben yaparken de sizlerin önüne sunarken  de çok keyif aldım.Umarım yeni yeni paylaşımlarla karşınızda olabilirim :))))



4 yorum:

  1. sayın aburcubursepetim hanım sizin tepsiniz bi tık daha güzel olmuş sanki :))

    YanıtlaSil
  2. sayın aburcubursepetim hanım sizin tepsiniz bi tık daha güzel olmuş sanki :))

    YanıtlaSil