26 Ocak 2014 Pazar

Güzellik Düşmanı Lekelerle Savaşın Tam Vakti :))))

Herkese hayırlı pazarlar ;)))) Bugün sizlerle, farklı bir yayın paylaşacağım. Geçenlerde, gazeteye şöyle bir göz gezdiriyordum ki , kocaman bir cilt bakım yazısı gördüm. Dedim ki, ben bunu yayınlayacağım. :) Nitekim öyle de oldu. :D Her neyse , tavsiyelerimizin sahibi , Dr.Nihat Dik . Merak ediyorsanız , okumaya devam edin :)) 



.Cildinizde ton farklılıkları varsa: Haftalık bir iki defa scrub peeling maskeleri uygulayın. Bunlar cildin yüzeyini yenileme özelliğine sahiptir .
.Leke tedavi ürünlerinin faydasını arttırmak için, ölü hücreyi yok eden AHA dediğimiz meyve asitleri ve soyucu olarak bilinen ürünleri sürmelisiniz.
.Arındırma yapmak için şeker karışımdan elde edilen asit, A vitamini moleküllerinden olan retinol, meyan kökü özü, yeşil çay özü kullanabilirsiniz.
.Dudak üzerindeki lekeler için, güneş koruyucusu kullanın. Organik ve kimyasal içeriği fazla olmayanları tercih edin .
.En koyu lekelere karşı, glikolik ve azelaik asit içerikli serumlar kullanın. Bu serumlar, cildinizi sıkılaştırırken, kaybettiği doğal parlaklığını geri kazandırır. 
.Şeker jeli olarak bilinen ve içeriğinde hyalüronik asit bulunan ürünleri kullanın. Unutmayın! Bu ürünler su tutar ve nemlenmeyi sağlar.
.Siyah nokta ve akneleri temizlerken lekelerin de gitgide azalmasını sağlayan salisilik asitli pedlerle sabah akşam cildinizi silin. Eğer 30'lu yaşlardaysanız, bir temizleyiciyi kullanmak size zaman kazandırır. 


Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Bir daha ki , postum da görüşmek dileğiyle. ;)))) HOŞÇAKALIN.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder