7 Mayıs 2014 Çarşamba

En Sevdiklerin (KUZEN TAG)

Selamlar.Bugün canım,ciğerim kuzenimi ziyarete geldim.Gelmişken bir TAG yapalım dedik ve soruları hazırladık.Sabırsızlanıyoruz, bence hemen başlayalım.

1.En sevdiğin şampuan?
Head & shoulders kullanıyorum.Daha öncesinde kepek sorunum vardı.Bende çözümü Head & shoulders ' da buldum.

2.En sevdiğin saç spreyi?
Schwarzkopf glıss saç spreyini kullanıyorum.Gerek kokusundan gerekse saçımı onarımından memnunum.

3.En sevdiğin yüz kremi?
Gülçiçek markasını kullanıyorum.Doğal güllerden yapılmış güzel bir krem.

4.En sevdiğin el kremi?
Dermokil el kremini kullanıyorum.Kil ve papatya özlü bir krem.Yoğun bakım sağlıyor.

5.En sevdiğin ayak kremi?
Avon'dan almış olduğum,Foot works ayak kremi + topuk kremini kullanıyorum.Yeterince yumuşaklık sağlıyor.

6.En sevdiğin rimel?
Oriflame'dan maxılash maskara.

7.Ensevdiğin göz kalemi?
Avon süpershok göz kalemi.

8.En sevdiğin ruj?
Dore'den 240 numaralı ruj.Kokusundan dolayı sürmek çok cazip geliyor.

9.En sevdiğin lıp gloss?
Avon extra lastıng dolgunlaştırıcı parlatıcı.

10.En sevdiğin allık?
The balm hot mama.

11.En sevdiğin aksesuar?
Assortie'den aldığım yusufcuklu kolye.

12.En sevdiğin kıyafet?
Koton'dan ole serisinden aldığım elbise.

13.En sevdiğin çanta?
Doğan çanta'dan aldığım rengarenk bir çanta.

14.En sevdiğin ayakkabı?
Doğan çanta'dan palyaço burunlu kısa botuma bayılıyorum.

15.En sevdiğin oje?
Flormar 111 numaralı ojeye aşığım.

Teşekkür ediyoruz Banucum çok keyifli bir sohbetti :)
Rica ediyorum benim için bir zevkti kuzum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder